Country Manager Norge

CoolStuff søker dreven Country Manager for det norske markedet!

 

CoolStuff har som mål å tilby sine kunder de kuleste, lekreste og mest innovative gadgetsene på markedet gjennom Internett-salg. Vi ekspanderer kraftig og søker nå nye medarbeidere!

 

Til vårt kontor i Malmö søker vi en dreven Country Manager, hvis hovedsakelige arbeidsoppgave består i å ha ansvar for vår e-handel mot det norske markedet. Du har ansvar for opplegget av all informasjon på coolstuff.no, som kampanjer, forandringer av innhold samt en viss oversettelse. Du tar også hånd om betalingsløsninger samt nettannonsering og PR overfor Norge. Videre innebærer arbeidet ditt å bibeholde samt utvikle eksisterende og nytt samarbeid og kontakter mot Norge.

 

Det er gode utviklingsmuligheter for den rette personen.

 

Erfaring fra e-handel eller liknende erfaring fra Internett-bransjen er et krav. Har du arbeidet på PR-området tidligere, er dette meritterende.

 

Som person er du en dreven og initiativrik person med svært god kjennskap til det norske markedet. Du er nøye og selvstendig i arbeidet ditt og drives av å finne effektive løsninger og gjennomføre nye idéer. Du har et ungdommelig sinn og våger å ta for deg i en gruppe.

 

Ettersom arbeidet retter seg mot det norske markedet, stiller dette store krav til din evne til å kunne uttrykke deg så vel skriftlig og muntlig på norsk på en korrekt og tydelig måte. Flytende språkkunnskaper i norsk er derfor et krav. Videre ser vi at du har gode kunnskaper i engelsk og gjerne også svensk.

 

Er du rett person, sender du søknaden din til kajsa.knapp@coolstuff.no allerede i dag! Utvalget skjer løpende, og vi har ingen deadline - vi leter til vi finner rett person til stillingen. Merk søknaden: Country Manager. Kontakt: Kajsa Knapp