Kjøp 3, betale for 2 på mengder av kule dingser!
Noen ganger blir det ikke som planlagt! Vi vil selvfølgelig hjelpe deg med retur, reklamasjon og andre feil i din bestilling. Klikk på den oransje knappen nedenfor for å gå direkte til siden der du kan registrere din retur/reklamasjon. Hos oss har du alltid 90 dager med åpent kjøp, les videre for å se hvordan det fungerer.
Hvordan går jeg frem for å returnere en vare?
Angrer du på kjøpet kort tid etter at du har lagt inn bestillingen? Dessverre har vi ikke muligheten til å stoppe bestillingen fordi lageret vårt jobber veldig raskt. Det enkleste for deg som kunde er at du helt enkelt ikke henter ut pakken når den kommer til postkontoret. Deretter sendes den tilbake til vårt lager, og vi behandler pakken som retur.
Vi vil selvfølgelig hjelpe deg med reklamasjon på produkter som på noen måte har feil. Du har alltid 2 års garanti og 3/5 års reklamasjonsrett på alle produkter med unntak av mat og batterier. Gå til
vår -> returside <- og registrere din reklamasjon, så hjelper vi deg. For å behandle saken din så raskt som mulig, setter vi pris på om du sender med skadebilder.
Mangler du noe i din bestilling eller har du mottatt feil vare? Vennligst registrere din sak -> her <-
Har du flere spørsmål om retur og reklamasjoner? Les mer i våre -> Ofte stilte spørsmål <-
1 - 4 dagers klimakompensert levering
Gaveinnpakking, personlig kort og send gaven hjem til mottaker
Hvis du angrer deg.